Tuesday, August 26, 2008

~BALI~

alamak....dah bersarang dah aku nyer blog nie...sowi la..dah lama xupdate kat cnie....skang aku nak sambung psl p bali...walaupun dah lama aku sana tapi dengan gigihnya aku nak citer gak kat korang psl aku sana...tp pic je la ek...

nie tgh gigih ambik gamba masa nak naik flight...AA jer bro...budget..kui3...





nie mase mula2 sampai kat bandar KUTA




aku terBELI cincin kat kedai nie..kejis...mula2 mmg xnak beli pas2 xtau naper teringin nak beli..bila aku beli muizS1 pun beli gak...kui3...sbab bleh byr dgn RM la aku beli..kalo x..mmg aku xbeli nyer...


wak2 nie plak kat Tegalalan..padi huma dier cantik wooo....cube tgk kat plg hujung blah kiri...2 la pak ketut yang aku ckp 2....capup jer kerja dier..



hahaha...nie mase shopping kat Hard Rock Cafe...smua org beli bj...kui3...aku tumpang 'gores & menang' kad apai...hehehe..cian apai...

lps mkn kat kaw ape ntah..aku pun dah lupa...kalo tgk btol2 kat belakang 2 M. Batur....

nie kat M. Batur...aku xcaya aku daki sampai atas...hebat x aku...bangga jap...

sunset kat nusa dua....ye ker...aku xingat la...gigih nie bgn kul 4 pg nak tgk sunset.yg p tgk aku, piau, apai n muizS2...yg lain tewas dalam dakapan syaitan...eh2...sowang lg..ajak..heheh

mcm nak p seayang jumaat plak...nie kat temple yg plg besar kat Bali....

nie la kat depan dier....tp archi dier mmg mantap ler....

nie la kat puncak M. Batur......

ceh2 muiz pegang kat ner 2...kejis..

dah nak blk dah....tp mmg beh la Bali nie.....kalo sape yg nak p...baik p...aku rase cam nak g blk...bye then...

No comments:

Recent News

SAYONARA UTHM

My photo
im an architectural trainer. i dont remember why i choose this profession when my degree time and i certainly had no idea what a wonderful adventure it would become. maybe at the time it was a job that seemed safe and dignified. or maybe it was because i thought i could make a better place by giving people better public and private environments in which to dwell, work and function. maybe i dont remember....but one thing of which i am certain : I LOVE WHAT I DO.









~TEGAR~

~BISIK-BISIK~


ShoutMix chat widget

~LALU-LALANG~