Sunday, April 19, 2009

~Susan Boyle~

salam,

atlast habis gak keje yang bertimbun nie...nie pun tgh tunggu final xm...harap2 selamat la sampai hujung minggu nie...


sebenarnya aku baru balik kg weekend ari 2...pas dtg seperti biase tido jap..lps lame tido aku pun terbangun dek kehangatan bilik...dah tengahari...cepatnye...pas bgn buka comp. nak tgk perkembangan terbaru kat dunia..konon la..aku aku terjumpe sesuatu yag amazing giler..xsangka aku dalam dua ari aku xsurf tenet bende dah tersebar kat seluruh dunia...semua org search pasal bende nie....video dier hit berjuta2 dalam mase beberapa jam jer....


kalo nak tgk sile ke SINI


mmg aku impress kat makcik nie....mantap siot....mase aku dgr clip 2 tau tau nape aku rase bersemangat sgt...makcik nie membuktikan bahawa walaupun tua kita sempat lagi mengejar cita-cita kita....jangan jadikan masa dan usia sebagai halangan kita untuk berjaya...chaiyok!!chaiyok!!! kalo malaysia bleh undi aku dah lame undi makcik nie...dah la nyanyi lagu feveret aku.....me like sgt2.....




amacam...nampak makcik2 sgt kan....makcik yg suke mengumpat kat kg...hahahahaha...tapi sebenarnya ada bakat besar yang org xnampak lg...dier dah jd big star in one night...sampaikan oprah pun dah jemput dier ke talk show oprah.....mmg hbt...lps nie mmg hidup dier akan berubah 360 degree la....


rase lapa plak...aku nak mkn jap....


bye then....

No comments:

Recent News

SAYONARA UTHM

My photo
im an architectural trainer. i dont remember why i choose this profession when my degree time and i certainly had no idea what a wonderful adventure it would become. maybe at the time it was a job that seemed safe and dignified. or maybe it was because i thought i could make a better place by giving people better public and private environments in which to dwell, work and function. maybe i dont remember....but one thing of which i am certain : I LOVE WHAT I DO.









~TEGAR~

~BISIK-BISIK~


ShoutMix chat widget

~LALU-LALANG~