Sunday, February 1, 2009

~LELABAH~

hahaha.....untuk pengetahuan semua tajuk nie xder kaitan ngan yg idop @ yg mati ek...aku bukan seorang labah-labah juga bukan spiderman tp psl blog aku la..dah penuh sawang....sebenarnya aku agak bz la kebelakangan nie....byk kj kene settle.....aku nie byk makan vitamin M sebab 2 byk keje tertangguh....kejisss...

oooh lupe...sebelum 2 aku nak wish CNY la blom lmbt lg ek....mase cuti mid sem nie byk giler keje kene uat...dengan kene siap novel 300pg la...skang aku dah jd sasterawan negara dah siap tumbuh janggut putih dah nie....hahaha....pas2 dengan curri. dev plak....dah la course yang aku nak reka 2 xpernah aku blaja....kene la blaja dengan sendiri....terpaksalah search dalam tenet....tp ok la...last2 jumpa jugak ape yang aku nak...heheh....skit lagi nak siap nie...

hahaha...minggu nie sajer aku dah tgk 3 citer



kalo citer nie aku bg 3.5 out of 5..best n byk watak2 citer dongeng dulu kuar...bleh layan ler n xngantuk ler...


citer ni plak mmg syok...wajib smua p tgk...aku bg 4 out of 5....dr awl hingga abis mmg penuh ngan aksi....plg best wak2 dier nak bertukar jd serigala...mantap siot.hahaha...filem wajib tonton tahun nie...


kalo cite ni lak aku bg 3.5 out 5 la....citer dier penuh ngan aksi bunuh membunuh but then aku rase ade something yg kurang dalam citer nie..xtau ape yang kurang 2....aku mmg mula nyer excited nak tgk tp bile dah tgk cite nie biase2 jer...hehehe

2 je la aku uat untuk cuti CNY nie....dah la p kl..pas2 minggu nie pun nak p kl....ayoyo...keje byk lg xsiap...ok lah aku nak smbg keje dah nie...kalo x....xsiap la keje aku gamaknye...hahahaha...

bye then....

2 comments:

Hakim said...

amboi3x...ada blog senyap je u k??
xnk share ngn i laa??
hahaha..anyway cantik sgt blog u..
mengancam sgt...

Anonymous said...

haha...camner u tau nie...

Recent News

SAYONARA UTHM

My photo
im an architectural trainer. i dont remember why i choose this profession when my degree time and i certainly had no idea what a wonderful adventure it would become. maybe at the time it was a job that seemed safe and dignified. or maybe it was because i thought i could make a better place by giving people better public and private environments in which to dwell, work and function. maybe i dont remember....but one thing of which i am certain : I LOVE WHAT I DO.









~TEGAR~

~BISIK-BISIK~


ShoutMix chat widget

~LALU-LALANG~